Via ledige domæner kan du få udbygget dit imperium af hjemmesider
Det hele startede med et enkelt domæne, da du i sin tid skulle oprette en hjemmeside, og besøgstallet voksede da også stødt og roligt, som du fik bedre styr på dit produkt, dit brand og ikke mindst din marketing.
Det er gået hen og blevet der, hvor der er mest aktivitet, selvom du har en fysisk butik, og på de sociale medier bliver folk også ansporet til at besøge din hjemmeside.
Nu er din forretningseventyr så nået dertil, hvor du vil udvide med en butik mere, som der skal sælge noget helt andet.
Du overvejer til at starte med, at du kan forøge pladsen på den nuværende hjemmeside til også at indeholde informationer om den nye butik og en webshop.
Men du indser, at det trods alt bliver for meget af det gode, og det bliver svært at skelne mellem de to, så du opretter en ny ved at finde et ledigt domæne, der passer dertil.
Det ene ledige domæne blev til mange flere
Du har nemlig fået vokseværk med din butik, og du tænker efterhånden som ét stort brand, hvor du også vil oprette en afdeling med pop up-butikker, events og mere til, så det navn, der tidligere handlede om en enkelt butik med salg af varer, nu går hen og kommer til at handle om en helhedsoplevelse.
Men stadig har du brug for at dele de forskellige elementer op, og det bliver nødt til at foregå ved, at du opretter flere forskellige hjemmesider med hvert sit domæne.
Du sørger selvfølgelig for, at der er en sammenhængskraft i de navne, så man ved, hvordan tingene hænger sammen, og man kan forbinde hvert sted med den samme gode kvalitet.
Nu har du mange flere domæner, hvor du aldrig havde drømt om, at det skulle blive så stort, som det er nu.